A TRV Zrt közleménye

július 24., kedd 08:38

Folyamatos  törekvésünk,  hogy  egyre  jobb  szolgáltatást  nyújtsunk  Ügyfeleink  számára,  beépítve működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Célunk, hogy olyan szolgáltatóvá váljunk, ahol  az  Ügyfelek  kiszolgálása  a  legmagasabb  minőségben,  a  XXI.  századi  elvárásoknak  megfelelően történik. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőfokhoz érkeztünk.

2016-ban  elindult  a  Tiszamenti  Regionális  Vízművek  Zrt.  háttérfolyamatainak  és  rendszereinek fejlesztése  a  regionális  víziközmű  társaságok  közös  tulajdonosa,  az  MNV  Zrt.  vezetésével.  Az Ügyfélszolgálatot  is  érintő  változás  célja,  hogy  egy  gazdaságosan  működő,  a  teljes  vízszolgáltatási szektoron  belül  egységesen  és  gyorsan  fejleszthető  rendszer  kerüljön  kialakításra,  lehetővé  téve  a gyorsabb és egyre magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást.

A  fejlesztéseknek  köszönhetően  az  ügyintézés  egyszerűbbé  és  gyorsabbá  válik,  így  Ügyfeleink  is
könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre.

Az  átállás  miatt  2018.  július-szeptember  közötti  időszakban  az  ügyfélszolgálati  ügyintézésben
fennakadások várhatóak.

Készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

www.trvzrt.hu illetve www.vizcenter.hu/trv
MOBIL applikáció: Vízcenter
Call Center: +36 (80) 205-157
Központi ügyfélszolgálatunk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu

Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.