Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Kormányablak busz

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálaton az állampolgárok a kormányablakokban is elérhető ügyeket intézhetnek, többek között személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcímkártya, útlevél, hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtása, tájékoztatás kérés.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatának (Kormányablak busz) ügyfélfogadás jászboldogházi helyszíne és időpontja:

2022. március 8. (kedd) 10:15 – 11.45 Jászboldogháza, Piactér (Rákóczi u. 21.)

Intézhető ügyek köre:

  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
  • Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
  • Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
  • A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
  • A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
  • Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
  • Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz