Kormányablak rendkívüli nyitvatartási idő
-
Kezdés
2018.04.07.
23:17 -
Vége
2018.04.08.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2018. évi országgyűlési választásokhoz kapcsolódóan a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal illetékességi területén működő valamennyi kormányablak és okmányiroda
2018. április 06. (péntek) és 2018. április 08. (vasárnap) között, reggel 07:00 órától este 19:00 óráig tart nyitva.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy április 06-án (péntek) 07:00 és 08:00, illetve 15:00 és 19:00 óra között, valamint április 07-én (szombat) és április 08-án (vasárnap) 07:00 és 19:00 óra között – a hivatalos ügyfélfogadási időn kívül – a választáson való részvételi lehetőség biztosítása érdekében, kizárólag az alábbi ügytípusok intézésére lesz lehetőség:
– ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása – a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlása – az elkészült, személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél, valamint kártya formátumú vezetői engedély) átvétele
Jászberényi Járási Hivatal