A TRV Zrt tájékoztatása

augusztus 5., hétfő 11:47

Mint arról korábban tájékoztattuk Önöket, Társaságunknál, a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-nél megvalósult az átállás egy új, korszerűbb integrált vállalatirányítási rendszerre.
Első lépésként elindult az alaptevékenységi számlák tömeges kibocsátása, a gazdálkodó szervezeteknek az egyenlegküldés, és napjainkban egy újabb jelentős feladat vette kezdetét.

Közel egy év elteltével elkezdődött a felszólító levelek kiküldése azon ügyfeleink részére, akik nyilvántartásunk szerint jelentős elmaradásban vannak a vízdíjszámlák fizetésével.Ez a folyamat - a felszólítók készítése, nyomtatása - is automatizált, így sajnos adódhatnak adatbázisproblémák. Emiatt előfordulhat, hogy olyan felhasználók is kapnak felszólító levelet, akik nem halmoztak fel nagyobb összegű tartozást.

Amennyiben ilyet észlelnek kérjük, hogy vegyék fel a kapcsolatot kollégánkkal egyeztetés céljából ügyfélszolgálatainkon! A precíz, pontos elszámolás közös célunk.

A megnövekedett ügyfélforgalom miatt az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunk, a Call Center jelentősen túlterhelt ilyen időszakban, valamint az írásos megkeresések válaszadási határideje is hosszabb időt vehet igénybe.
Társaságunk plusz erőforrást bevonva, folyamatosan azon dolgozik, hogy mielőbb rendeződjenek e fennakadások, és munkatársaink minél rövidebb időn belül a normál üzemszerű működésnek megfelelően tudják ügyfeleinket kiszolgálni.

Köszönjük türelmét! A kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Call Center: 06 80 205 157
E-mail: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu

Személyes Ügyfélszolgálati Irodánk címe: 5000 Szolnok, Thököly út 83.

Ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 8.00 – 14.00
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 20.00
Csütörtök: 8.00 – 14.00
Péntek: 8.00 – 14.00