Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Hivatali munkarend

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány második hullámára tekintettel kérjük, hogy hivatali ügyintézésük során az alábbi szabályokat betartani szíveskedjenek:

A hivatalban az ügyfelek részére a védőmaszk viselése kötelező. Kérjük, hogy az előírt védőtávolságot egymástól betartani szíveskedjenek.

Kérem, hogy elsősorban telefonon és elektronikus úton tartsák a kapcsolatot a hivatalunkkal és csak a valóban szükséges esetekben keressék fel a hivatalt személyesen. Lehetőség szerint a hivatal felkeresése előtt telefonon, vagy elektronikus úton egyeztessenek hivatalunk ügyintézőjével.

Amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy azt ne zárt helyen – a Hivatal épületében -, hanem lehetőleg a szabad levegőn tegyék!

Megjelenésükkor mellőzzék a kísérőket, akiknek jelenlétére nincs szükség ügyük intézésekor!

Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek:

Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Telefonos elérhetőségek:

Szociális, lakcím, hagyatéki ügyek, pénztár Joó-Kovács Balázsné 06-57-460-011 / 1300 vagy 06-30-420-2185
Adóügyek, méhek ki-, és bejelentése Farkasné Szabó Mária 06-57/460-011 / 1400 vagy 06-20-774-7423
Pénzügy Sasné Szöllősi Anita 06-57/460-011 / 1500 vagy 06-70-492-0592
Titkárság, földügyek, közvilágítás Dalmadi Nándorné 06-57/460-011 / 1000 vagy 06-70-492-0591
0-24 Online közvilágítási hibabejelentő www.plh.hu 06-1/457-0575

Türelmüket, megértésüket köszönöm!

Dr. Dinai Zoltán
jegyző