Hivatali munkarend
Tisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus járvány második hullámára tekintettel kérjük, hogy hivatali ügyintézésük során az alábbi szabályokat betartani szíveskedjenek:
A hivatalban az ügyfelek részére a védőmaszk viselése kötelező. Kérjük, hogy az előírt védőtávolságot egymástól betartani szíveskedjenek.
Kérem, hogy elsősorban telefonon és elektronikus úton tartsák a kapcsolatot a hivatalunkkal és csak a valóban szükséges esetekben keressék fel a hivatalt személyesen. Lehetőség szerint a hivatal felkeresése előtt telefonon, vagy elektronikus úton egyeztessenek hivatalunk ügyintézőjével.
Amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy azt ne zárt helyen – a Hivatal épületében -, hanem lehetőleg a szabad levegőn tegyék!
Megjelenésükkor mellőzzék a kísérőket, akiknek jelenlétére nincs szükség ügyük intézésekor!
Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek:
- ügyfélkapun keresztül (honlapunk jobb oldalán található Elektronikus ügyintézésre kattintva)
- a www.jaszboldoghaza.hu honlapon található email címeken és telefonszámokon
Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Telefonos elérhetőségek:
Szociális, lakcím, hagyatéki ügyek, pénztár | Joó-Kovács Balázsné | 06-57-460-011 / 1300 vagy | 06-30-420-2185 |
Adóügyek, méhek ki-, és bejelentése | Farkasné Szabó Mária | 06-57/460-011 / 1400 vagy | 06-20-774-7423 |
Pénzügy | Sasné Szöllősi Anita | 06-57/460-011 / 1500 vagy | 06-70-492-0592 |
Titkárság, földügyek, közvilágítás | Dalmadi Nándorné | 06-57/460-011 / 1000 vagy | 06-70-492-0591 |
0-24 Online közvilágítási hibabejelentő | www.plh.hu | 06-1/457-0575 |
Türelmüket, megértésüket köszönöm!
Dr. Dinai Zoltán
jegyző