Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Elektronikus ügyintézés

A közelmúltban elindult digitalizálási folyamatok, és ezzel összefüggésben az elektronikus közigazgatásra ható mindennapi igények és lehetőségek az önkormányzati igazgatást sem hagyták érintetlenül. A modernizálódó világban megjelenő technológiai újítások további változásokat és igényeket indukáltak. Ez a változó igény az internet és okostelefonok elterjedésével, tulajdonképpen a digitalizáció növekedésével is mérhető.

Ezek a dinamikus fejlődő igények, az internet és az egyéb infokommunikációs eszközök mindennapi használatának megjelenése azok, amelyekre figyelemmel fokozatosan elkezdődött az elektronikus közigazgatás szabályozási folyamata és ügyintézésben megjelenő térhódítása.

Mindennek megvalósításában fontos szerepet kap az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ideértve az elektronikus űrlap-szolgáltatást, melyet honlapunkról is elérhetnek. (jobb oldalon a galériák alatt)

A megfelelő önkormányzat kiválasztása után, különféle ügytípusok, elektronikusan kitölthető és – ügyfélkapus bejelentkezést követően – benyújtható űrlapok állnak rendelkezésükre, melyek fejlesztése, bővítése folyamatos.