Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Hivatali munkarend

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében a veszélyhelyzet kihirdetéséről döntött, mellyel összefüggésben a Jászboldogházi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom:

Jászboldogházán a Hivatalban az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.

Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek:

Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Telefonos elérhetőségek:

Központi telefonszám: 06-57-460-011
Szociális, lakcím, hagyatéki ügyek Joó-Kovács Balázsné 06-30-420-2185
Adóügyek, méhek ki-, és bejelentése Farkasné Szabó Mária 06-20-774-7423
Pénztár Tóth Regina 06-70-372-7349
Pénzügy Sasné Szöllősi Anita 06-70-492-0592
Titkárság, földügyek, közvilágítás Dalmadi Nándorné 06-70-492-0591
0-24 Online közvilágítási hibabejelentő www.plh.hu 06-1/457-0575

A hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

Személyes ügyfélfogadás előzetes telefonos időpontfoglalást követően csak sürgős, és olyan esetekben történik ahol a személyes megjelenés feltétlenül szükséges.

Időpontfoglalásra a fenti elektronikus és telefonos elérhetőségeken van lehetőség.

Felhívjuk figyelmüket arra, hogy:

● a Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik!

● amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy azt ne zárt helyen – a Hivatal épületében -, hanem a szabad levegőn tegyék!

● megjelenésükkor mellőzzék a kísérőket, akiknek jelenlétére nincs szükség ügyük intézésekor!

Kérjük, hogy a veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt!

Türelmüket, megértésüket köszönöm!

Dr. Dinai Zoltán
jegyző