Hivatali munkarend
Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében a veszélyhelyzet kihirdetéséről döntött, mellyel összefüggésben a Jászboldogházi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom:
Jászboldogházán a Hivatalban az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.
Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek:
- ügyfélkapun keresztül (honlapunk jobb oldalán található Elektronikus ügyintézésre kattintva)
- a www.jaszboldoghaza.hu honlapon található email címeken és telefonszámokon
Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Telefonos elérhetőségek:
Központi telefonszám: | 06-57-460-011 | |
Szociális, lakcím, hagyatéki ügyek | Joó-Kovács Balázsné | 06-30-420-2185 |
Adóügyek, méhek ki-, és bejelentése | Farkasné Szabó Mária | 06-20-774-7423 |
Pénztár | Tóth Regina | 06-70-372-7349 |
Pénzügy | Sasné Szöllősi Anita | 06-70-492-0592 |
Titkárság, földügyek, közvilágítás | Dalmadi Nándorné | 06-70-492-0591 |
0-24 Online közvilágítási hibabejelentő | www.plh.hu | 06-1/457-0575 |
A hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.
Személyes ügyfélfogadás előzetes telefonos időpontfoglalást követően csak sürgős, és olyan esetekben történik ahol a személyes megjelenés feltétlenül szükséges.
Időpontfoglalásra a fenti elektronikus és telefonos elérhetőségeken van lehetőség.
Felhívjuk figyelmüket arra, hogy:
● a Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik!
● amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy azt ne zárt helyen – a Hivatal épületében -, hanem a szabad levegőn tegyék!
● megjelenésükkor mellőzzék a kísérőket, akiknek jelenlétére nincs szükség ügyük intézésekor!
Kérjük, hogy a veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt!
Türelmüket, megértésüket köszönöm!
Dr. Dinai Zoltán
jegyző